Waar kan ik terecht met een klacht?

Klachten zijn er om op te lossen!
Dierengemak.nl besteed de grootste zorg aan je bestelling, de levering hiervan en aan onze service. Het kan zo zijn dat je, om wat voor reden dan ook, hierover niet tevreden bent. Dat is voor jou maar ook voor ons vervelend en verdient zeker onze aandacht!

Wat te doen bij een klacht?
- Mail direct jouw klacht naar klantenservice@dierengemak.nl
- Beschrijf in duidelijke bewoording, al dan niet aangevuld met foto’s, de aard van jouw klacht

Dierengemak.nl streeft ernaar jouw klacht zsm doch uiterlijk binnen 14 dagen na melding te behandelen.

Wil je liever jouw klacht telefonisch kenbaar maken? Dat kan op onderstaand telefoonnummer:
0031-252 714 420 

Wil je liever jouw klacht per post kenbaar maken? Dat kan op onderstaand adres:  
Dierengemak.nl 
Meer en duin 56M
2163 HC LISSE

Ook als je de klacht telefonisch of persoonlijk aan ons meld verzoeken wij je dit alsnog per mail aan ons te bevestigen op bovenstaand mail adres.

Blijf op de hoogte! Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
iDEAL MasterCard Visa Bancontact / Mister Cash
Winkelmand
Nederlands
Jouw filters